2. პროექტის მთავარი თემა- ბავშვები ეცნობიან ლერმონტოვის
ბიოგრაფიას, ვინ იყო მისი მშობლები, ჭაბუკობის წლეები, როგორი დამოკიდებულება ჰქონდა
იმ დროინდელ წყობასთან და რა სიყვარული აკავშირებდა საქართველოსთან. ამის შემდეგ არჩევენ
მის ლექსებს მოთხრობებს და დაისწავლიან.
3. პროექტის აქტუალობა: პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები
ეჩვევიან ინტერნეტით ინფორმაციის მოძიებას, იმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს.
4. პროექტის
მიზანი: ინტერნეტით ინფორმაციის მოძიება და დალაგება, ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
5. მოსწავლის ასაკი 15 წელი
6. ვადა, ხანგრძლიობა 5-6 დღე
7. მოსალოდნელი შედეგი: მოსწავლეები ინტერნეტით ეძებენ ინფორმაციას ლერმონტოვის
შესახებ, ეცნობიან იმდროინდელ ეპოქას, ლერმონტოვის შემოქმედებას
ეს ეხმარებათ მათ ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაში და უვითარდებათ წერისა და
კითხვის უნარ- ჩვევები.
8. პროექტისათვის
საჭირო ძირითადი რესურსი- კომპიუტერი, ინტერნეტი, ფოტოები და სხვადასხვა ილუსტრაციები.
9. პროექტის
მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
აქტ.1. ჩვენს მიერ არჩეულ თემას ვწერ დაფაზე, ვწერ ბებმას.
შემდეგ ვყოფ კლასს ჯბუფებად, ჯგუფი აირჩევს ლიდერს, რომელიც ანაწილებს ფავალებებს ჯბუფის
წევრებზე.
ჯგუფს ეძლევა დავალება მოიძიონ ინფორმაცია მის შემოქმედებაზე
და საქართველოსთან დამოკიდებულებაზე, ამოკრიბონ მისი ლექსები მიძღვნილი საქართველოსადმი.
აქტ.2. მოსწავლეები წარმოადგენენ ინფორმაციას ლერმონტოვის
შემოქმედებაზე, საქართველოზე შექმნილ ნაწარმოებებზე.
აქტ.3. მოსწავლეები თავად გამოავლენენ საკუთარ ნამუშევრებს
და თავადვე შეაფასებენ ერთმანეთს. გამოავლენენ გამარჯვებულ ჯგუფს. გამარჯვებულად ჩაიტვლება
ის ვისაც მეტი ინფორმაცია ექნება, მეტი ილუსტრაცია,
ფოტოსურათი, ჯგუფის ყველა წევრი იქნება ჩართული.
შეფასება
N
|
კრიტერიუმები
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
1.
|
პრობლემა რამდენად აქტუალური და დასბუთებულია.
|
|||
2.
|
მიზანი რამდენად კონკრეტული და მიღწევადია.
|
|||
3.
|
ბანხორციელების გზები რამდენად უზრუნველყოფს მიზნის მიღწევას. ფუნქციუბი
სწორად განაწილდა თუ არა ჯგუფებს შორის.
შედეგის მიღწევა რამდენად რეალურია.
|
10. საგანთან /საგნობრივ ჯგუფთან /ეროვნული სასწავლო გეგმასთან კავშირი ინტეგრირებული
ისტორიასთან, ხელოვნებასთან, გეოგრაფიასთან.
მიზანი მიღწეულია, თუ:
·
ჯგუფი მოქმედებს შეთანხმებულად
·
ნათლად ჩანს ლიდერის როლი
·
აქვთ ამომწურავი პასუხები
·
მუშაობაში ჩართულია მთელი ჯგუფი.
11. პროექტის ხელმძღვანელი ლარისა ჯიბუტი
No comments:
Post a Comment